Conform art. 9 din Ordonanța de Urgență nr. 34 din 2014 aveți la dispoziție 14 zile de la primirea produsului pentru a vă exercita dreptul de retragere, adică să returnați produsul.
Pentru realizarea returului este necesară prezentarea bonului fiscal sau a facturii pe care să fie înscris produsul care se dorește a fi returnat. Pentru finalizarea returului este necesară furnizarea datelor de identificare (nume, prenume, adresă de domiciliu), conform art. 319 din Codul Fiscal, si semnarea dispoziției de plată, în cazul returului de bani în numerar.
Dacă produsele pe care le-ați cumpărat nu sunt mărimea sau culoarea potrivite sau descoperiți că nu sunt potrivite scopului pentru care le-ați achiziționat CaroStore vă oferă posibilitatea returnării acestora în scopul schimbării sau rambursării contravalorii acestora.
Pentru a fi acceptate la retur produsele trebuie să fie noi IN AMBALAJUL ORIGINAL NEDETERIORAT (să nu fi fost folosite). Transportul produselor se va face pe cheltuiala dumneavoastră.
CaroStore își rezervă dreptul de a analiza și decide acordarea sau nu a returului pentru fiecare solicitare în parte. Pentru a putea efectua un retur trebuie sa aveti un motiv clar , evident vizibil pentru schimbarea sau plata produselor .
Pentru a efectua un retur trebuie sa aveti un motiv real , intemeiat in privinta produsului.
Pentru produsele aduse pe comanda la cererea clientului sau pentru comenzile cu suplimentare de stoc la cererea clientului returul nu se mai poate efectua .
Aveți două posibilități de a returna un produs:
1. Efectuați un retur fizic. Aduceți produsul la sediul nostru împreună cu bonul fiscal sau factura primită împreună cu produsul.
2. Efectuați un retur online:
• În cazul în care doriți să returnați produsul și să primiți contravaloarea acestuia, va rugăm să completați FORMULARUL DE RETUR sau să ne trimiteți solicitarea pe adresa de email contact@carostore.ro împreună cu următoarele informații: nume și prenume, număr comandă, IBAN, nume titular cont bancar, nume bancă, adresă bancă.
• În cazul în care doriți să schimbați produsul cu altul sau pentru probleme legate de garanție, va rugăm să completați FORMULARUL DE RETUR sau să ne trimiteți solicitarea pe adresa de email contact@carostore.ro
împreună cu următoarele informații: nume și prenume, număr comandă, număr de telefon. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala dvs. prin intermediul curierului desemnat de către Matei Silviu II .
*Banii se virează în contul clientului în termen de 14 zile lucrătoare, în funcție de bancă. Cele 14 zile se calculează din momentul procesării returului.
Nu acceptăm colete returnate prin poștă română sau colete cu plata la destinatar.